POBLE ,EL NOU PROYECTE VALENCIANISTE





Este matí he assistit a la presentació en societat de poble o poble democràtic .Com a valencianista              m´agrada recolçar qualsevol proyecte que vaga en la llinea de defendre als valencians .
Este proyecte correspon als treballs de la convenció valencianista 2012 que han fraguat en un partit polític nou i renovador .
La presentació ha segut molt bona ,simplement fantàstica , curta per a no cansar al personal pero intensa i   m´he quedat en varies aspectes que li donen una gran superioritat almenys damunt el paper davant atres proyectes més tradicionals .Un es el model paraigües invertit que fa que el partit estiga al servici dels pobles donant recolçament i formació per a lo que faça falta .El valencianisme sempre ha segut cor i ilusió . La gent que hem dut avant candidatures valencianistes en els pobles hem funcionat be cuant se mos ha deixat treballar i se mos ha recolçat .Si eixa es la idea de poble van per bon camí .

A banda el partit com estan eixint molts proyectes recolça la idea de regeneració democrática que tanta falta fa en la nostra societat . Acabar en els polítics professionals i que siguen persones anònimes les que vullguen participar en la vida política com agents d´un canvi social   , eliminar la subvenció a partits polítics .Poble descarta la estructura piramidal dels partits tradicionals donant igualtat a qualsevol militant . Destaca també lacreació de seus virtuals i no seus físiques que suponen un gran cost al partit
En un saló d´actes del colege major Albalat ple , he vist ilusió , ganes , joventut en fam de canviar les coses .Algunes cares conegudes del valencianisme com Lola Garcia Broch, Joan Ignaci Culla , Miquel Ramón , el cantautor Jose Cubells . ....molta gent que hem coincidit en atres proyectes valencianistes i que com yo continuen en la lluita per que els valencians tingam veu pròpia .

Un proyecte que tindrem que tindre molt en conte i que sería bo que fora la flama per a la desijada per molts unio del valencianisme polític .Enhorabona i sort amics .

Comentarios

  1. Si és un "proyecte"... (masculí) és valencianiste... no valencianista. Igual que tu si eres home... eres valencianiste també i no valencianista.

    ResponderEliminar
  2. Tens rao disculpa el erro , el corregisc

    ResponderEliminar
  3. visto el vídeo de la presentación de POBLE quisiera felicitar por salir a la luz después de tanto tiempo, pero analizando el contenido su explicación del funcionamiento del proyecto, su "innovador sistema" me da la impresión de haberlo visto antes en formaciones también valenciansitas, eso si con mas fotos por parte del nuevo proyecto.
    el devolver al pueblo lo que nunca debió de perder, la independencia de gestión, de coordinación, de financiación propia, la democratizacón interna, como en algunos el régimen asambleario, no totalitarista, en la toma de decisiones, la gestión paritaria de los recursos económicos,la distribución equitativa de podre administrativo.... y su amplia oferta político social, como el desarrollo de políticas sociales encaminadas a la protección de la familia, los dependientes, los jóvenes y mayores, creo haberlo leído ya en estas paginas... no hace mucho por cierto.
    bien senos presenta como un proyecto nuevo innovador... ¿en que? como no sea en el nombre....
    pero eso es lo de menos lo que verdaderamente importa es que los sectores valencianistas se mueven por que nuestra sociedad así lo demanda, como también demanda un consenso político social que aglutine esfuerzos comunes que emanen desde el pueblo haciendo llegar la voz de los que hoy nos sentimos huérfanos de representación política.
    he leido a muchos que se definen a si mismo como la alternativa de los valencianos.. casualidad... coinciden en el 98%....casualidad... no lo creo simplemente hay personas que por a o b no quieren dar su brazo a torcer y dejar de ser los " amos" del corral....¿por que?
    simplemente un lector interesado en seguir luchando.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

dejanos tu opinión

Entradas populares de este blog

A MIGUEL BAILACH NO LE IMPORTA MASSAMAGRELL SOLO LOS SUYOS

EL VALENCIANISME RECLAMA UN BURJASSOT MÉS VALENCIANISTE

LA WEB DEL AYUNTAMIENTO DE MASSAMAGRELL